Quelli cose di l'arbureti di Natale

Ogni volta chì vene dicembre, quasi u mondu sanu si prepara per u Natale, una festa occidentale cù un significatu particulari.Arburi di Natale, feste, Babbu Natale, celebrazioni .... Sò tutti elementi essenziali.

Perchè ci hè l'elementu di l'arbre di Natale?

Ci sò parechje leggende nantu à sta questione.Si dice chì versu u XVImu seculu, i tedeschi eranu i primi à purtà rami di pinu perenne in e so case per a decorazione, è più tardi, u missiunariu tedescu Martin Luther mettia candele nantu à i rami di l'abeti in u boscu è li accende cusì chì s'assumigliava à a luce di a stella chì hà purtatu a ghjente à Betlemme, cum'è i trè Dottori di l'Orienti truvaru à Ghjesù secondu l'astri in u celu 2 000 anni fà.Ma avà a ghjente hà rimpiazzatu e candele cù petite luci culurite.

Chì tipu d'arburu hè un arbre di Natale?

L'abete europeu hè cunsideratu l'arburu di Natale più tradiziunale.L'abete di Norvegia hè faciule di cultivà è prezzu, è hè ancu una spezia d'arburu di Natale assai cumuni.

Perchè ci hè una stella brillanti nantu à l'arburu di Natale?

A stella in cima di l'arbulu rapprisenta a stella speciale chì guidò i savii à Ghjesù in a storia di a Bibbia.Hè chjamatu ancu a Stella di Betlemme, simbulizendu a stella chì guidò i savii à Ghjesù è a speranza chì u mondu truverà à Ghjesù cù a guida di a Stella di Betlemme.A luce di a stella, à u turnu, si riferisce à Ghjesù Cristu chì porta a luce à u mondu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022