A cumpagnia di spazzole di toilette chì hà pruduttu i primi arburi di Natale artificiali muderni

Oghje,arburi di Natale artificialisò una funzione standard à u tempu di Natale è sò in tutte e strade.Ciò chì ùn puderebbe aspittà, però, hè chì u fabricatore originale di l'arburu di Natale artificiale mudernu era a.
Una sucietà chì produce spazzole di toilette.

Addis Brush co, una sucietà industriale di l'Inghilterra, hà criatu u primu arbre di Natale artificiale in l'anni 1930 utilizendu a stessa macchina utilizata per pruduce spazzole di toilette è e stesse setole cum'è spazzole di toilette.I capelli di cavalli, vacche è altri animali sò stati tinti verdi è poi trasfurmati cun successu in "rami di pinu artificiale".Ancu s'è i tedeschi avianu digià cuminciatu à fà l'arbureti di Natale cù piume d'oca tinte verdi prima di questu, ùn hè micca finu à chì Addis hà cuminciatu à pruduce l'arbureti di Natale artificiali à grande scala chì sò stati pruduciuti.

Hè da nutà chì u primu spazzole di denti in massa di u mondu si crede chì hè statu fattu in u 1780 da William Addis, l'inglese chì era u fundatore di Addis.Sta cumpagnia, infatti, avia un talentu per fà spazzole.

Dice questu, mentre chì una spazzola di toilette cù un arbre di Natale sona gustosa, ùn hà micca impeditu chì l'invenzione sia populari.

È in l'anni 1950, Addis hà patentatu l'arbre di Natale d'aluminiu.L'arbureti di Natale d'aluminiu eranu ancu populari per un certu tempu, ma u so più grande inconveniente era chì ùn pudianu micca resiste à scosse elettriche,

cusì ùn puderanu micca esse decorati cù i filamenti tradiziunali di luci.Dopu à una decina d'anni, l'arbureti di Natale d'aluminiu diventanu impopulari.

https://www.futuredecoration.com/artificial-christmas-home-wedding-decoration-gifts-burlap-tree16-bt4-2ft-product/

Sò stati rimpiazzati daarburi di Natale artificialifattu di plastica PVC, chì sò populari da l'anni 1980.I vantaghji di stu materiale sò evidenti: hè faciule d'assemblea è di decoru, è a ressemblanza à un arbulu veru hè assai altu.In modu, a linea di fabricazione di parechji arburi di Natale hè sempre assai simili à quella di una spazzola di toilette.A stampa seguente mostra u prucessu di taglià i rami di l'arburu di Natale è e foglie da u plastica verde.

L'arbureti di Natale di plastica sò faciuli di pruducia è di processà, per quessa, hè faciule per piglià.Oghje, l'arbureti di Natale artificiali sò in u mumentu.Comu pudete vede da e statistiche di a vendita di l'arbureti di Natale in i Stati Uniti in l'ultimi anni 15, l'arbureti di Natale artificiali sò gradualmente invaghjiti in u territoriu di l'arbureti veri.


Tempu di Postu: Nov-17-2022