U modu ghjustu per decorate l'arbre di Natale

Metà un arbre di Natale bellu decoratu in casa hè ciò chì parechje persone volenu per Natale.À l'ochji di i britannichi, decoru un arbulu di Natale ùn hè micca simplice quant'è appiccà uni pochi di fili di luci nantu à l'arbulu.U Daily Telegraph lista currettamente dece passi necessarii per creà un "bonu" arbre di Natale.Venite à vede se u vostru arbre di Natale hè decoratu bè.

Passu 1: sceglite u locu ghjustu (Locu)

Se un arbre di Natale di plastica hè utilizatu, assicuratevi di sceglie un locu vicinu à un outlet per evità di sparghje i fili da i luci di culore nantu à u pianu di u salottu.Se un veru abete hè utilizatu, pruvate di sceglie un locu ombra, luntanu da calefaccia o caminetti, per evitari chì l'arbulu si secca prematuramente.

Passu 2: Misura

Misura l'larghezza, l'altitudine è a distanza à u tettu di l'arbulu, è include a decorazione superiore in u prucessu di misurazione.Permette abbastanza spaziu intornu à l'arbulu per assicurà chì i rami ponu pendu liberamente.

Passu 3: Fluffing

Aghjustate i rami di l'arbulu di Natale cù a manu pettinata per fà chì l'arbulu pare naturali fluffy.

https://www.futuredecoration.com/artificial-christmas-gifts-ornament-table-top-burlap-tree16-bt1-2ft-product/

Passu 4: Pone i fili di luci

Pone stringhe di luci da a cima di l'arbulu per decoru uniformemente i rami principali.I sperti ricumandenu chì più luci, u megliu, cù almenu 170 luci petite per ogni metru d'arburu è almenu 1000 luci petite per un arbulu di sei piedi.

Passu 5: Sceglite un schema di culore (Schema di culore)

Sceglite un schema di culore coordinatu.Rossu, verde è oru per creà un schema classicu di culore di Natale.Quelli chì piace u tema di l'inguernu ponu aduprà argentu, blu è viole.Quelli chì preferanu un stilu minimalista ponu sceglie i decorazioni bianchi, d'argentu è di lignu.

Passu 6: nastri decorativi (ghirlande)

Ribbons fatti di perle o ribbons dà texture à l'arbre di Natale.Decorate da a cima di l'arbulu.Questa parte deve esse posta prima di l'altri decorazioni.

https://www.futuredecoration.com/about-us/

Passu 7: Decorazioni Decorative (Baubles)

Pone i baubles da l'internu di l'arbulu fora.Pone l'ornamenti più grande vicinu à u centru di l'arbulu per dà più prufundità, è mette l'ornamenti più chjuchi à a fine di e rami.Accuminciate cù decorazioni monocromatiche cum'è una basa, è dopu aghjunghje decorazioni più caru è culurite dopu.Ricurdatevi di mette pendenti di vetru caru à l'estremità superiore di l'arbulu per evità di esse sbattuti da e persone chì passanu.

Passu 8: Tree Skirt

Ùn lasciate micca u vostru arbre nudu è senza falda.Per copre a basa di l'arbulu di plastica, assicuratevi di aghjunghje un refuggiu, o un quadru di vimini o un bucket di stagno.

Passu 9: Tree Topper

U topper di l'arburu hè u toccu finale à l'arburu di Natale.L'arbureti tradiziunali includenu a Stella di Betlemme, simbulizendu a stella chì guidò i Re Magi di l'Oriente à Ghjesù.U Tree Topper Angel hè ancu una bona scelta, simbulizendu l'anghjulu chì guidò i pastori à Ghjesù.Ancu populari avà sò i fiocchi di neve è i pavoni.Ùn sceglite micca un topper d'arburu troppu pisanti.

Passu 10: Decorate u restu di l'arbulu

Hè una bona idea di avè trè arburi in a casa: unu in u salottu per "decorà" l'arbulu per i vicini per piacè è per pile rigali di Natale sottu.U sicondu arbulu hè per a sala di ghjocu di i zitelli, perchè ùn avete micca preoccupatu di i zitelli o di l'animali chì l'anu chjappà.U terzu hè un picculu abete piantatu in una pignatta è postu nantu à a finestra di a cucina.

Hè una bona idea di avè trè arburi in a casa: unu in u salottu per "decorà" l'arbulu per i vicini per piacè è per pile rigali di Natale sottu.U sicondu arbulu hè pusatu in a sala di ghjocu di i zitelli per chì i zitelli o l'animali ùn anu da preoccupassi di sbattà.U terzu hè un picculu abete piantatu in una pignatta è postu nantu à a finestra di a cucina.


Tempu di post: 19-10-2022