A storia è l'usi di ghirlanda

A storia dighirlandahè abbastanza vechja, sia in l'Oriente sia in l'Occidenti, è a ghjente hà purtatu prima sti ghirlanda tissuti da e piante nantu à a testa.
In l'antica Grecia, a ghjente usava materiali vegetali cum'è rami d'alivi è foglie per tessi ghirlanda per i campioni in l'antichi Ghjochi Olimpichi.In a China antica, a ghjente avissi ancu aduprà ghirlande cum'è dicurazione per purtà, u "Golden History - Public Opinion and Clothing" hà: "Gioielli di e donne, micca permessu di utilizà perle, cui cui inlay è altre cose, cui capelli eccettu per guirlande decorative corona. , u restu hè pruibitu. U record, pò esse vistu chì in quellu tempu l'anellu di fiori hè u ghjuvellu di ogni ghjornu di e donne in Jin.

Di sicuru, a ghjente aduprate ghirlande micca solu "headwear" sta forma, l'antichi campioni olimpici greci uttene ghirlande, seranu ancu questi.ghirlandecum'è una "medaglia" gloriosa, appiccicata nantu à u muru cum'è un souvenir, chì permettenu i ghirlande da i capi di a ghjente si movenu à u muru, è diventanu un decoru appesu à u muru.Hè diventatu un articulu decoru appesu à u muru.

À a sucietà muderna, purtendu una ghirlanda di fiori ùn hè micca generalmente utilizata in a nostra vita di ogni ghjornu, ma in u matrimoniu, hè sempre un elementu impurtante per aumentà l'incantu di a sposa, assai matrimonii permettenu ancu i damigelle d'onore o i zitelli di cumpagnie cù una ghirlanda. .

Fatte da rami di coniferi perenne, i guirlande di Natale sò ancu adornate cù certi frutti, cum'è l'agrifogliu è i pignatti, chì portanu verdura è vita in a stagione fredda.
In più di Natale, Pasqua d'aprile, l'Occidenti anu ancu chjappà ghirlande decorate cù ova di culore.In seguitu, cum'è l'influenza di a religione sbiadita, l'abitudine di ghirlanda appiccicata in Europa è in i Stati Uniti ùn hà più forti restrizioni di vacanze, è ci sò diverse ghirlanda appesa in diverse stagioni per decorate a situazione.

https://www.futuredecoration.com/artificial-christmas-home-wedding-decoration-ornament-wreath16-w22-2ft-product/

Oghje, hè cumunu in a cultura occidentale per impiccàghirlandain casa, perchè in a cultura religiosa occidentali, a forma di a corona s'assumiglia à a corona di spine di a crucifixion di Ghjesù, cusì à Natale, a ghjente chjappà ghirlanda nantu à a porta di fronte per commemorate l'occasione.


Tempu di Postu: Nov-01-2022