I dati di l'industria mostranu

Scopre i nostri dati publichi cù diversi risultati di sondaggi, articuli, trackers è valutazioni di pupularità.
Ottene insights da a nostra crescente fonte di dati di i cunsumatori da più di 24 milioni di panelisti registrati in più di 55 mercati.
Ottene insights da a nostra crescente fonte di dati di i cunsumatori da più di 24 milioni di panelisti registrati in più di 55 mercati.
Cù l'avvicinamentu di e vacanze di l'annu novu, assai persone sò affruntate cù una scelta: cumprà un arbulu di Natale reale o artificiale.
Per certi americani, nunda ùn batte un veru arbre di Natale, secondu un novu sondaghju YouGov.Circa dui quinti (39%) di l'adulti americani anu dettu chì preferite cumprà legnu frescu.Un pocu più adulti (45%) preferanu l'arbureti artificiali reutilizabili, chì sò ancu cunsiderati più sicuri per l'ambienti è più accessibili per più americani cà l'arburi veri.L'arbureti artificiali anu benefiziu in particulare da l'accessibilità (60 per centu cumparatu cù u 21 per centu chì dicenu chì l'arburi veri eranu più accessibili).
E donne (52%) sò più prubabile di l'omi (38%) di vulè un arbre di Natale artificiale.L'omi più ghjovani sò più prubabile di vulete un veru arbre di Natale, è l'omi cambianu à l'arbureti di Natale reutilizabili intornu à l'età di 50. L'omi in i so 30 anni sò u gruppu di età più attivu per cumprà veri arburi di Natale.
L'Americani anu diverse opinioni nantu à l'arbureti di Natale reali è artificiali.Qualchidunu preferanu l'arbureti veri per u so aroma frescu è l'aspettu naturali, mentri àutri preferanu l'arburi artificiali perchè sò più faciuli di mantene è ponu esse reutilizati annu dopu annu.In ultimamente, hè à a preferenza persunale.


Tempu di post: May-19-2023