Bellezza di casa cumu sceglie i fiori artificiali

Fiori artificialisò fiori falsi fatti di seta tesa, carta crepe, poliester, plastica, cristalli è altri materiali, è ancu fiori secchi cotti cù fiori, chì sò generalmente cunnisciuti cum'è fiori artificiali in l'industria.I fiori artificiali, cum'è u nome implica, sò à i fiori cum'è un pianu, cù tela, filati, sita, plastica è altre materie prime per imitate.

Fiori artificiali posti di applicazione di design floreale
Festività di apertura, banchetti di matrimoniu, locali d'uffiziu, abbellimentu di casa, decorazione in grandi alberghi, sale d'esposizione, supermercati, stazioni è altre occasioni pubbliche.

Bellezza di casa cumu scegliefiori artificiali

Stile di decorazione è scelta di locu di piazzamentu
Per esempiu, tulipani, hydrangeas, liri, moonflowers, rosi è altri fiori gentili è romantichi, soprattuttu adattati per i viventi è i pranzi sofisticati è eleganti.
E stile di decoru casuale, rusticu, più adattatu cù una categuria di frutti è rami verdi,

cum'è: cachi, agrifoglio, cranberry fruit ramu cortu, cinque frutti di granu, etc., una sala di pranzu casuale naturale è frescu saltò fora à prisentà.

https://www.futuredecoration.com/mini-artificial-plant-lover%e2%80%b2s-tear-lovely-potted-plant-for-gift-for-indoor-decoration-product/

Selezzione di vasi
Vasi di ceramica, di lignu pò esse cumminati cù fiori caldi è spiriti è classi di frutti, mentri u vetru, vasi d'argentu sò più adattati cù fiori eleganti.

Selezzione di u numeru di arrangiamenti di fiori
Se u culore di i fiori hè di trasmette l'umore di e diverse stagioni, allura u numeru di fiori hè di spressione l'umore di spazii diffirenti.Un ramu di tranquillità, dui o trè rami di simplicità è luminosa, assai rami di entusiasmu pusitivu.


Tempu di Postu: Nov-17-2022